Herkese selam,bebeğim 22 aylık sol gözde dışa kayma var göz muayenesi iyi. Nöroloji fiziksel muayenede iyiydi ancak yine de MR istendi. Çocuk doktorumuz 2 yaşa kadar bekleyelim dedi. İlaçlı ve uyutularak Mr cekilecekmis. Böyle bir durum yaşayan var mı?