27 aylıkken başladık, dil terapisi için erken dediler. Oyun terapisi, semantik (anlam bilgisi), karanlık oda, psikomotor, multi game, günlük beceriler, floor time 2 saat, toplamda haftada 8 saat, ayda 32 saat, 4 ay gitti. Çok güzel gelişmeler oldu, dikkat süresi arttı, oyun kurabilir hale geldi, kendi işlerini biraz olsun yapar hale geldi bunlar benim için harika şeyler ama dile bir faydası olmadı.