sezerats 3 aylık bebeğim birkaç gündür beni emmeyi reddediyor. Geceleri uyku arasında emzirebiliyorum. Moralim çok bozuldu, sütüm kesilicek diye korkuyorum. Regl dönemi böyle şeyler yaşayan var mı? Geçiyor mu sonrasında?
Cemre_-53 sezerats regl döneminde süt azalıyor regl bitince kendine geliyor pes etmeyin hep teklif edin
PeekaBoo_ sezerats regl döneminde sütünüzün daha tuzlu bir tadı olur bazı bebekler emmek istemeyebilir ama zamanla düzelir emmiyor diye bırakmayın uyurken emzirin uyanıkken sürekli deneyin emmek istemiyorsa ısrarcı olmayın acıkınca mecbur emiyolar
Tugceonrdml_ sezerats regl dönemi ve 4 üncü ay atağı yasiyorda olabilir sabır sabır geçiyor bı bakmışsın kocaman olmuş
Annebiri Kızım 2 ay 21 günlük hala regl olmadım ama bi yazıda okumuştum regl olunduğunda vücudun salgıladığı hormonlar sütün tadını hafif tuzlu yapıyormuş tadı değişiyormuş yani onun için yapıyor olabilir endişelenmeyin sağma imkanınız varsa sağın böylelikle süt yapımını tetiklemiş olursunuz 🌸 geçici bir durum endişelenmeyin
sezerats Tugceonrdml_ 4. Ay atağı 4 aylık olunca olmuyor mu? 4. Ay başlangıcında oluyorsa belki de öyledir