Benvekizim Kızlar yeni aldimda sürekli şarjda duracak dendi çok saçma degilmi sizler nasi yapiyosunuz kenar düğmesinden kapalı tutsak sorun olurmu .birde toz haznesini temzlerken düğmesine basıp kapatiyomusunuz makineyi .bikac tavsiye verirmisiniz
aylinpala Benvekizim yok şarj istasyonuna dönüyor ve dokunmuyorum zaten belli bi zamandan sonra uyku moduna alıyor kendini. Sizinkinin Markası ne bilmiyorum ama o da öyledir herhalde
agacsizkoala Benvekizim evet devamlı şarjda duruyor kapatmıyorum, toz haznesini temizlemek için kapatma tuşuna basmaya gerek yok direkt açıp haznesini çıkartabilirsiniz
hhacerozer aylinpala merhaba bende almayı düşünüyorum da hangi marka acaba sizinki memnun musunuz silme özelliği var mı güzel silip süpürüyor mu bebekli ev için uygun mu sizce
aylinpala hhacerozer roborock s5max kullanıyorum ben 1.5 senedir. Çok memnunum özellikle hamilelik döneminde elim ayağım oldu. Silme özelliği haritalandırma da var