Merve1507 düşük bir ihtimal diş olabilir, yüksek ihtimal ellerini keşfediyordur:) diş cıkarma döneminde anne babanın bebeklikteki diş cıkarma geçmişi genelde göz önünde bulunduruluyor, ebeveynler olarak siz eger o kadar erken çıkardıysanz diş cıkartma olarak değerlendirebilrsnz, ha ama yok normal zamanlamaysa sizinki dedgm gibi bebegnz kendini keşfediyordur. Benim oğlum icin de gören herkes aaa diş geliyo diş diyordu iki aylıktan itibaren, oğlum ilk dişini sekizinci ayda cıkarttı. 😅