Deletedmom109 o zaman söyle söyleyim 3.cü ayına kadar sadece anne sütü aldı ve 5 kiloydu... sorun 6 kilo olması degil ayda alması gerekenden az kalması, ayrıca mama veriyorum dediysem gunde 3 kere 60 ss veriyorum daha uzun uyusun diye benım kolik bir bebegim var bebegim dogdugunda bagırsakları hiç gelişmemişti cunku erken dogdu 33.cü haftada gelişimi durdu üstelik cok zayıf ve kucuktu ölçümleri en iyi doktorlara gittim hatta ankarada ki butun doktorlara gittim diyebilirim günde 1 saat uyuyan bebek yaşar mı? Hepsinin bana cevabı kilo aldıkca düzelir oldu öylede oldu 4 aylıgız ve gaz denen hiç bir şey kalmadı üstelik hiç bir şey de kullanmıyorum 3.cü ayda tamamen bitti ... Haa siz kiloyu takmıyor olabilirsiniz o beni ilgilendirmez sizin bebeginiz sizin seçimleriniz ben fikrimi dile getirdim bana sıçrayıp çingene kavgası yapmak istiyorsan yanlış ata oynarsın...