Kızlar bugün birinci dozu yaptırdık bebeğim üç aylık fakat eşim bu aşıyı biraz gereksiz görüyor ve ikinciyi yaptırmamakta çok kararlı (ilkine bile biraz zor ikna ettim)sizce de gereksiz mi tek asisnin koruyuculuğu olur mu yaptıran anneler ne dersiniz