Kızlar merhaba bebeğim 8 ay 13 günlük günde bir kere geceleri bebeğimi emzirdikten sonra göğsümü sağıp yatıyorum sonra bebeğime çıkan sütü gece bir kere veriyorum sabaha doğru da emziriyorum çok yorucu olmaya başladı benim için yapamayınca da göğüslerim yumuşuyor süt yok gibi geliyor.. Bıraksam mi devam mi etsem bilemedim yardımcı olursanız sevinirim..