Normal süpürge alacaksanız çok para vermenize gerek yok. Kullanımı zahmetli oluyor. Pratik olarak şarjlı süpürge tercih edebilirsiniz. Ben Arçelik Imperium Go Plus SD 9161 kullanıyorum. Gayet memnunum. Alacağınız ürünü tercih ederken satış sonrası markanın sağladığı servis hizmetini düşünüp alın.