Biz 4. Ay asisindan sonra atak haftasina girdik 10 gundur uykularimizin ritmi bozuldu. Ağlama krizleri azaldi ama öğlen en fazla yarim saat uyuyor gün icinde 1 saati zor buluyor uyumasi ta kii aksam uyuyana kadar gözler yorgun uykulu ama direniyor 🥺 Ne zaman düzelir ya da düzelir mi bilmiyorum buyuk bir uyku gerilemesi yasiyoruz ve cok yoruldum gercekten 🤯