Benim 3 gün sütüm gelmedi. Bebeğim 35 haftalık prematüre doğdu. Çene kaslarım zayıftı ama emmeye uğraşıyordu.
Ben çözümü sütümü sağmakla buldum. Biraz sütüm geldi. Sütümü sağınca meme ucu çıktı. 3 gün mama verdik. 3. günden sonra çok şükür bebeğim mememi iyice tuttu ve sütüm gelmeye başladı. Ama sürekli mama içse bile memede tuttum ve çok çabaladım.
Hatta sütüm gelmiyor diye çok üzülmüştüm başta. Şu an 8 aylığız. Ek gıda ve anne sütü olarak ilerliyoruz. Çok şükür 🌸
Humana anne çayı içtim başlarda ve Tahin helvası yedim. Bebeğim 2.235 gr doğmuştu. İlk ayda 1.360 gr aldı. Size tavsiye ederim. Sütü yağlandırmak için
Evladımızı güle güle büyütün 🪷