Kızlar çok da yakın olmadığım bi arkadaşımla geçen akşam bir araya geldik. 31 aylık bi oğlu var. Zaten anne kendisi otizmden şüphelenip doktora götürmüş ama bi şey yok demişler ama ben çok şüphelendim. Bi dönem kendi oğlum için de şüphelendiğim için ve otizmli bi öğrencim olduğu için bu konuyu çok araştırmıştım. Çocukta tüm belirtiler vardı sanki.
-Göz teması çok kısıtlı hatta yok bile diyebiliriz.
-İsmine asla tepki vermiyor.
-Ortamda hiç kimse yok gibi davranıyo sanki bizi hiç görmüyor.
-Yeni yeni konuşuyo dedi annesi ama sadece kelime tekrarı var. Ekolali yani.
-O çocuktan başka 5 tane de daha çocuk vardı ama o hiç kimseyle oynamadı yani oyunu bırakın bi temas bi bakışma bile asla yoktu.
Annesine hçbi şey söylemedim zaten doktora götürmüş diye düşündüm ama üç yaştan önce de otizme kolay kolay teşhis konmuyor ya geç kalınır da çocuk çok zaman kaybeder diye de içim içimi yiyor. Bilmiyorum umarım ben yanılıyorumdur hiçbi şeyi yoktur.