Benim var , bugüne kadar kullandığınız tüm saç şekillendiricileri unutun 🙏 imkanınız varsa maddiyat olarak mutlaka alın. Saçım düzdür ama kabarır elektriklenir duştan çıkmıyorum kurutuyorum tarağıyla tarıyorum çiçek gibi. Maşası ile bukle yapmakta çok kolay. Ben seviyorum bebekten pek fırsatım olmuyor belki ama 😂 yatırım amaçlı bile alınır koyulur kenara imkanı olan için tabi. Seviyorum valla ben dysonla tanıştıktan sonra hayatım değişti süpürgesi de aynı şekilde. Diğer kurutma makineme , düzleştirici, maşa falan atılmış bir kenara 😍