Nutella16 Bebeğim 4 aylık oldu bugün kontrole gittik ve sadece 140 gr almış ☹️ çok üzüldüm.doktorumuz yoğurt yedirmemi söyledi. Başına böyle birşey gelen varmı. Sütümde azaldı sanırım ne yapmam lazım sütüm gelmesi için.
busra37 Nutella16 bol bol su için, süt yapıcı şeyler yiyip dinlenmeye çalışın. Yoğurt ver dediyse doktor verin dydalı sonuçta. İnşaAllah sütünüz gelir tekrar
Yigitkomuz_ Nutella16 canım boza iç kesinlik'le arrttiyo ve enerji veriyo bide tahinli süt iç bak ise yaricak hemen dene dolucak göğüslerin bimde var boza ben aldım bol bol yiyorum 😂
Kartopu06 Nutella16 bol bol tatli yeyip yavrunuzu emzirin bakin nasil geliyor sutunuz bol bol da su icin tatli ben pismaniye yiyorum deneyin derim.
Nutella16 Sütüm eşimin ailesi ve kendisi yüzünden kesildi. Kesinlikle stres yapmayınn hiçbir şeye. Ağlamayın ☹️
Nutella16 Yigitkomuz_ canım tahinli sütü nasıl yapıyorsun. Sütü ısıtıp içine mi tahin koyuyon. Nekadar koyuyosun tahini.
Yigitkomuz_ Nutella16 evet canım öyle yapıyorum 1 büyük bardağa 1 yemek kaşığı mesela şekerli seviyorsanşekerde atarsin ben sütü şekersiz içiyorum atmıyorum
Nutella16 Yigitkomuz_ valla cnm var gibide yok gibide. Bı ton şey yiyorum. Boza, tahinli süt,dereotu,sarımsak, soğan,marul, armut, üzüm, tahinli helva, havuç,badem süt yapan herşeyi hergun yapıyorum. 🙄
Ozlmaydn1906 Nutella16 humana çayı da içebilirsin güzel süt yapıyo ben ilk zaman onunla getirdim sütümü hiç yoktu sütüm sonra fışkrmaya başlamştı resmen şmdi normaliz 😅