Eslemsri ben de ilk sene kadir gümüş izlemiştim ve asla tavsiye etmiyorum. Alanımız zaten çoook hacimli üstüne bir de kadir gümüş ne kadar ayrıntı gereksiz bilgi varsa yığıyor. İlk çalıştığım sene böyle bocaladım arayışa girdim. Edebiyattv ye başlayınca rahatladım. Sadece gerekli bilgileri veriyorlar ben ilk senemde sadece alanımı bitirdim başka hiçbi şey çalışmadım. Alanda da önce eski edebiyatı bitirdim sonra halk edebiyatını sonra teker teker diğerlerini. İkinci senemde de sadece eğitim çalıştım tek tek dersleri bitirdim. En son bir ayda da geçen sene çalıştığım alanı tekrar edip sınava girdim 81 aldım. Gk gy hiç çalışamadım. Aslında bu çalışma şeklini uygun görmüyorlar ama ben aynı anda her şeyi çalışamıyorum bugün eski edebiyata başladıysam tüm gücümle ona yüklenip birkaç hafta içinde bitiriyorum. Sonra teker teker diğerlerini. En son da hepsini şöyşe bi okuyup tekrar ediyorum zaten unutulmuyo, okuyunca hemen aklına geliyor. Ben böyle çalıştım siz de kendinize göre nasıl hızlı güzel ilerliyorsanız ona göre çalışın bence