Deletedmom_39 papatyasevdalisiii çağrı merkezi numarasını ara canım hemen dönüyorlar (ben genelde teşekkür için arıyorum 🤭 bebeğim olduğunu anlıyorlar zile basmıyorlar)
Selom papatyasevdalisiii seneler önce çağrı merkezini arayıp şikayet etmiştim ilgilenecez dediler artık bilmem ne oldu
Asyaveannesi04 papatyasevdalisiii genel merkezini arayın belki çağrı merkezi diye de yazabilir şikayet vara yazarsanız da dönüş yapıyorlar ben herhangi bir durum da yazıyorum