Dilruba_1 Orası da ironik çünkü ailede kısa boylu yok eşimin annesi dışında. Hepimiz uzunuz ben 170 eşim, dedeleri, dayısı, amca vs hepsi 180-190 arası. erkek bebek. boy sınırda kilo persentilin altında şu an. süt alerjisiyle mi ilgili bilmiyorum bir de. o sıkıntı var. alerji testi yaptırmadım mesela, doktor da gerek yok dedi ama süt alerjisinin bazı belirtilerini taşıyor. genel kapsamda bilgi almak istedim açıkçası yoksa gerilik denecek kadar kısa değil farkındayım🙏🏻
yani mesela alerjik gıdalar kesildiğinde gelişimindeki duraklama geçti mi gibi vs