Kbrmd ben ücretsiz izindeyim mebbis üzerinden sözleşmeli öğretmen kadro başvurusu var oradan başvurunuzu yapıyorsunuz ve bir dilekçe var bununla ilgili o dilekçeyi de doldurup okula teslim ediyorsunuz okulda sistemden başvurunuzu onaylıyor ayın 31ine kadar vakit var hakkınız yanmasın ücretsiz dönüşü değil yani