miniklerinannesiiiii yani benim oğlum var 7,5 aylıkken aldık biz eğitimi ve keşke daha erken alsaymışım diyorum. Sizinkiler şu an eğitim için küçükler. Genelde 4. Ayın dolmasını bekliyorlar. 4. ayda atak dönemi uyku gerilemesi oluyor. 4,5-5 aylık başlanması ideal bi zaman. Siz tek bebek için eğitim alabilirsiniz, yöntemi zaten anlıyorsunuz diğer bebeğinize de kendiniz verirsiniz eğitimi. Zaten her şeyi siz yapıyorsunuz, eğitmen sadece yapacaklarınızı söylüyor. Çok uçuk fiyatlar vermenizi tavsiye etmem hepsinin yöntemi aynı zaten. Burdan bi annemiz var Burcu hanım biz ondan aldık eğitimi, fiyatı çok uygun almak isterseniz tavsiye ederim instagram adresi melek_uykuda