Gazel1 Merhaba arkadaşlar. 1 hafta önce 4. Ay aşılarımızı olduk. Bebeğimin dün aşı yerinin altında yağ bezesi gibi şişlik oluşmuş bu durumu yaşayan var mı korkulacak bir şey mi. Deri üstünde hiç bir şey yok
Artun2909 Gazel1 beze yapmış canım ilk vurulduğu gün buz uygulaması yapabilirsin o zaman olmuyor merak etme geçiyor ❤️
Gazel1 Artun2909 Aslında ilk gün yaptım buz ama neden oldu acaba. Korkulacak bir şey yoksa çok teşekkür ediyorum ❤️
Artun2909 Gazel1 korkulacak birşey yok annesi ❤️zamanla geçiyor o beze olan yer için ferah olsun buzun da faydası olmamış kendini sıkmış demek ki 2. Vurulduğu bacağı mı canım