papatyam-34 aralık sonu, ocak başı gibi bexsero aldım, o sıra perşembe gecesi zam gelmişti ve ben cuma sabahı zamlı fiyatla yaklaşık 1300 tl ye bexsero almıştım. Yine mi zam gelmiş, 2 si 3000 lira çok fazla
Bizim son dozdu çok şükür, Allah herkesin yardımcısı olsun