grkmediz 45 günlük bebeğim kucağımda uyuyor dalıyoe yatağına yatırınca ağlıyor 5 dk sonra kucağımdan inmiyor ne yemek ne kahvaltı ne lavaboya gidebiliyorum , normal mi bu durum gerçekten anlamıyorum ya , kucağıma alınca da saniyede geri uyuyor
Sezgi4 grkmediz 3ay boyunca yaşadım aynısını malesef zor ben 1saniye bile indiremiyordum artık kollarım kopmuştu kolay gelsin geçiyor zamanla
Ertugrulsena Çokk normal daha çok küçük bizimde o günlerde öyleydi memede uyurdu yerine yatırınca anında uyanırdı sonra tekrar meme böyle bir kısır döngüye girmiştik, bol bol sarılıp koklayın sizin kokunuza ihtiyacı var miniğin 🤲
-Tubaaa- Bizde 20 günlüğüz aynı şekildeyiz, kucağımda yaşıyor 😃 Hep böyle devam edecekmiş gibi geliyor yatağında uyuduğu günler gelecek mi gerçekten😃
Damymom grkmediz niye öyle düşünüyorsunuz ter de olsa kendinizs has kokunuz oluyor ya bi de sütün bile kokusu var bebekler bunu çok iyi ayırt ediyor bu sebeple o kokuyla uyuyorlar