Serrabusse Hanımlar UMCA yı duyan vardır. Yiğenim kullanıyor bende aldım ama şurup şeklinde olanı almışım . Kullanıp fayda görem varmı aranızda???
Sueris Serrabusse Bende kullanyrm tavsiye üzerine almıstım bagışıklık için haftada bikac defa veryrm normalde günde 3 defa denildi bence gerek yok o kadarına.
filizeynep07 Serrabusse siz ne amaçla veriyorsunuz ben hastalandığı dönem veriyorum bağışıklığı artsın diye sadece
Serrabusse filizeynep07 ben solisyon olanı hastalık belirtileri esnasında verildiğğni duydum. Ama gidip şurup olanını almışım. Eczacı günde 3 defa vermemi söyledi. Şimdi kızım hasta şurup vs içmek istemiyor o yüzden zorlada olsa kolay atlatabilmel için günde 1 defa veriyorum.