Dilekmurat Özellikle bu yüzden götürmedim ama gecenlerde bir hafta hastanede yatmıştık kabizlik nedeniyle. Prof. muayene ederken genelde çok terler mi diye sormuştu evet hocam çok fazla terliyor demistim. O an anladım ki bağırsak sorunlarından dolayı oluyormuş. Cunku kizim dogdugundan beri kabizlik yaşıyor hic normale donmedi