Benim oğlum 4 aylık sünnet oldu iyi ki yaptırmışım . Yapılırken lokal anestezi olduğu için biraz ağladı ama zaten sünnet en fazla 5 dk sürmüştür . Sonrasında kremlerini sürüp bezledik ne ağladı ne huysuzlandı bikaç güne tamamen iyileşti . Geçmiş olsun şimdiden .