Hayırlı günler hanımlar son 1 haftadır bende bebeğimde hastayız benim boğaz enflasyonndan nezleye oradanda migren krizine sebep olarak devam eden ki şükür bi öksürk kaldı hastalık geçirdim kızımdq benden aldı ateş oldu. Mecbur antibiyotik kullandık ☹️ kızım şimdide öksürüğe çevirdi gıcık yapıyor sanırım öksürük.Herkes ciddi bir ssalgın var diyor ama gerçekten yaşan varmı?? Yani çok ağır ağrılı ve zor geçti şahsen benimki. Önerilerinizi bekliyorum öksürük ve bağışıklık için🙁