Kızım 4 aylık emzik kullandık doğduğundan beri ilk başta hiç vermek istemedim ama kızımın eme refleksi çok fazla olduğu için sürekli emmek istiyordu vermek zorunda kaldım bir nevi şimdi bıraktırmak istiyorum uyuyorken düşünce ağlıyor ve beni de 5 dk 10 dk emiyor sonra ağlıyor 1 2 çekiyor ağlıyor sürekli böyle yapıyor emziği verince susuyor doymadığını biliyorum ne yaptınız sizler