Kızlar cok tesekkür ederim peki suan bebekleriniz yürüyormu benım kızım 13 aylık olucak hala yürümüyor ve hevesıde hıc yok gibi kol altından tutunca adımlıyor sadece saga sola
Önceden parmak ucu adımlardı onu bıraktı ama yürüme hevesi hiç yok gibi ayakta durmaya da hevesı yok koltuga koyuyorum kollarını tutsun dıye duruyo ama sadece 10 sanıye sonra saga sola kayıyor