Uyku eğitimi vermeye başladım yani başlamaya çalışıyorum geceleri çok sık uyandığı için 🙄 yalnız uykuya dalmakta çok zorlanıyor yatağı görünce ağlıyor çokta zorlamıyorum aslında. Bir türlü uykuya geçiremiyorum çok ağlatmak istemediğim
İçinde sonunda pes ediyorum . Sallayıp en son uyumadan yatırayım diyorum oda olmuyor kabul etmiyor yani . 1 saat odadan çıkmadım gene uyumadı . Sizler neler yaptınız ne kadar süre odada kaldınız çok ağladı mı ?? Valla sonuçlandırmak istiyorum ama bir türlü devamını getiremiyorum . Gece uyutmaya çalıştım daha çok uykusu açıldı ve uyumadı . Ne yapmalıyım tecrübeli anneler vardır muhakkak 🤷🏻♀️