Deletedmom_39 Bence en iyisi prima pampers pure sonradan ismi harmony oldu yenidoğan döneminde onu kullandık, sonradan da prima premium care la devam ettik, daha uygun bir bez alıp sızdırması vs uğraşmak yerine yada daha fazla kullanmaktansa prima kullanmak daha mantıklı bence, neredeyse aynı hesaba gelir çünkü. Hem de bebeğin rahat etmesi açısından da iyi ben memnunum.