Alparslan_habip Maket pasta kiralıkları aşırı gereksiz pahalı biz eşimle evde yaptık oğlumun dogum gununde seker hamuru strafor gold gıda boyası 200 lıraya yakın tuttu son anda karar verdık bende hazır dusundum kadın kiralığa 500 diyince vazgectım bune dedım yani 1 gün vardı dogum gunune zamanımda dardı bilseydık daha ugrasılı bısey yapardık ama zaman kısıtlıydı benim eşimle 2 saat ugrastık yaptık malzeme alıp evde yapın ilk defa yapmamıza ragmen gayet oldu hazır sandı görenlerde bence zamanınız varsa evde yapın biraz hamur acmak ugrastıyor sadece ama onuda yaparsınız🌸