Doğum yapalım 37 gün oldu çocuğumda hafif öksürme ve burun tıkanıklığı var birde üstüne kaç gündür kabız oldu evladım ne yapacağımı şaşırdım doktor bir hafta olmaması normal dedi hafta sonunda gelmezse tekrar gidecem benim sorum bu aylarda Burun tıkanıklığı ve öksürük atlatan varmı benim ilk çocuğum o yüzden biraz korkuyorum birazda psikolojik bir etki var bakamıyor çocuğa diye soylencekler diye🥺