Merhaba sevgili anneler bebeğim 35 günlük meme reddi yaşadığımız ve sütüm az geldiği için ilave mama kullanıyoruz . İlk olarak sma optipro kullandım üç gün ama her içtikten sonra kustu. Sonra Aptamil aldım Aptamil kullanmaya başladığımızdan beri kabız kakasını yapamıyor. Zaten çok gazlıydı kullandığımız hiçbir gaz damlası işe yaramadı. Acaba Aptamil kabız yapmış olabilir mi ? Birde mamadan sonra su vermek gerekiyor diyorlar ben daha vermedim ama bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?