imren44 Kızlar merhaba ben doğumdan 4.5 ay sonra ilk regl gördüm şuan 1 buçuk ay olacak tekrar adet olmadim acaba normal mi bu durum yoksa tekrar hamile miyim şüphelendim ama hamilelik bı durum olduğunu da düşünmüyorum yaşayan var mı