Acemimom1 Kızlar içi boyle ıslak ıslak kalıyor neden ya. Bebeğime yapıyorum. Tam buğday unu muz su karbonat yumurta bu kadar ama içi pişmiyor kısıkta yapıyorum beceremedim nedir puf noktası acaba muzun ıslaklığı mı yaa baya moralim bozuldu
tatlibiranneo Acemimom1 bende sürekli yapıyorum hiç böyle sorun yaşamadım orta ateşte pişiriyorum hamuru kalın olmamalı
Deletedmom_68 Acemimom1 evet bizim kendimize yaptığımız pankek gibi olmuyor içindeki muzdan dolayı kaşıkla döktükten sonra birazcık daha yayıp inceltebilirsin