Yusufcuk01 durur diye düşünüyorum 🤔 ilk basta benim oğlum da mız mızdı 5 dk sonrasında yatıştı.. anne kokusu ile güvende hissediyorlar sanırım.. zaten 4 yaşa kadar(20kg’a) taşıyabiliyorsunuz. Şimdi durmazsa önümüzdeki yaza da kullanırsınız ama dediğim gibi kullanışlı yani durur 😉 instagramdan baya bi bakın gözü kapalı alacaksınız , cok muzdarip annenin hikayesinin başarıyla sonuclanmış halini göreceksiniz 🙈