babygirlandmom canm 3 doktor gezdim öyle kusardıki bardak dolardı dokotr az ve sık emzrd derdç ama kızım emzik almadı memeden ayrılmıyordu 1 2 ay sürdş geçti 5 aylık şimdi nadir kusar o zamna resmen bizi ıslatırdı kusarkn kendi üstünü ve az kilo almasına ragmen birşey olmadı koekma ama doktora görünmende fayda var tabiki