7 aylık bebeğimin bez sayısı düşmeye başladı doğduğundan beri ortalama 4-5 bez değiştirirken şimdi nerdeyse 3 bez anca değişiyor oda çok dolu olmuyor. Bu ay da yine tokluk durumuna göre mi idrar yapıyorlar yoksa büyüdükçe azalıyor mu? Sizin bebekleriniz nasıl