Malum 5 aylık oldu doktor 4 bucuktan itibaren yavasca tattır demişti ben armut elma bal kabagı ve havuc tattırdım 3 gün kuralı ile herhangi bi alerjik belirti yoktu. Kavanoz mamasını 3 günde vermiştim sizce bozulur mu? Vakumluydu bu arada. Ha birde kavanozları atmadım 6 aylık olunca tam öğün şeklinde vereceğim için hazırladığım püreleri onlara koyarım diye düşündüm