Ben gunluk yıkarım oglumu normalde gunduz uykusuna uyumadan once. Gunluk burun temızlıgıde yaptırmıyo cunkuu. Banyoda daha rahat akıoyoo ve bır gunu kurtarıyoo. Hastalandıgındada aynı sekılde ıyce akıtırım o sümugu. 23aylık sukur hıc yara problemımız olmadı. Sılerkende pecete asla kullanmıorum pamuklu bezle sılerım. Sımdı yaraysa canı acıodur sildırmek ıstemez