Oğlum 7 buçuk aylık. Gece uykusuna 10 10 buçuk gibi yatıyor. Gece sabaha karşı 1 kez kalkıyor o da saat 4 - 5 arası. 2 gündür böyleyiz. Sabah da 8 - 9 gibi uyanıyor. Gece uyandığında emmiyor kendi kendine konuşurken uyuyor geri. Emmemesi normal mi yani 10 - 11 saat emmeden uyumasından endişelenmeli miyim?
Ek gıdaya geçeli nerdeyse 2 ay olacak. Yaptığımız yemeklerden tuzsuz baharatsız olarak veriyoruz. Bunun bir etkisi var mıdır?
Sizin bebeklerinizin uyku emme arasındaki ilişki nasıl?