Sennurrr Mdnlna şu anda 5 aylığız o süreci atlattık her seferinde önce emzirmeyi teklif edin. İnşallah emer sizde rahatlarsınız. Herkes bir şey söyler kimse anlamaz benimde zor geçti o günlerim 40gün ağladım neredeyse :)
Mdnlna Sennurrr evet öyle yapıyorum once emziriyorum zorluyorum da biraz emiyo yinedede iste alissir inshAllah.. valla bnde ağlıyorum öyle içimden gelior birde insanlar konuşunca daha çok ağlayasım gelio odaya gidip ağlayıp geri dönüyorum..