Kızlar oğlum 7 buçuk aylık. 10 - 10 buçuk gibi gece uykusuna geçiyor. 2 gündür sabaha karşı 4 ya da 5 te uyanıyor. Diyorum herhalde acıktı emzirmeye çalışıyorum emmiyor. Geri uykusuna dalıyor tekrardan. Sabah 8 buçuk 9 gibi uyanıyor. Ek gıda döneminde olduğu için yediğimiz yemeklerden tuzsuz olarak yediriyoruz. Sizce sebebi ne olabilir? O kadar uzun açlığa dayanabilir mi? Sizin bebişlerinizin uykusu nasıl? Endişelenmeli miyim?