

Doktora çıktım kolları böyle kırmızı ve egzama gibiydi. İlaç yazdı halktan travazol mu ne. Karıştır sür dedi ama geçmedi. Bephantol sürüyorum yine geçmiyor. Neden böyle acaba ne yapmam lazım. Resimde tam belli olmuyor olabilir ama egzama tarzı kırmızı ve dokununca kuru cilt gibi his veriyor pul pul gibi bir his anladınız işte tam anlatamadim