Kızım artık 6 aylık Mama ve sütle geldik bu vakte kadar ama çoğunlukla mama alıyordu son aylarda sütüm oldukça azaldı artık 5.3 ta sebze tadımlarını yaptık pirinç unu ve bebek tarhanası gibi şeyler de verdim az az .
Sorum şu mama nedir devam sütü nedir veya arı sütü ne kaşık maması ne ??
ek gıda , anne sütünün yanında neyle devam etmeliyim besleyici olması için ??