Her çocuğun dinamiği farklıdır bence. Doğurmadan önce asla şöyle uyutmam böyle yapmam dediğim çoğu şeyi yaptım. Çünkü bunu belirleyen bebek oluyor, birey olduğunu doğar doğmaz gösteriyor aslında bizlere. Benim bebeğim kolik olduğu için ayağımda da salladım, memede de uyutmaya çalıştım,pilates topunda bile zıpladım. Hiçbirine keşke yapmasaydım demiyorum. Çünkü bebeğim uykuya direniyordu ben de sağlıklı büyümesi için gerekeni yaptım 🥰