Benım bebegımde sureklı ıkınıyor,gazı hala cok var 3 aylık ama gaz damlası kullanıyorum ıyı mı gelıyor o ku yapıyor dıye dusundım yorumlardan sonra,kakasını da yapıyor ama bagırsakları sureklı gurul gurul onun sebebini bi turlu bulamadım neden bagırsaklarından oyle sesler gelıyor cocuk cok huzursuz oluuyor buna