liyaveannesi_ 1,5 yaş kahvaltı yaptıramıyorum. Ağzına lokma sokamıyorum yerse 1-2 lokma anca alır. Karnı acıkıyor illa Kİ ben kahvaltı yaptırmaya çalışırken de meme diye ağlıyor sürekli bana da yaptırmıyor. Emmeyi kessem düzelir mi
lceLady liyaveannesi_ Yavas yavas kesin derim. Meme 2.plana kalmalı artık. Bizde 22 aylıgız 15 aylık kestim emzirmeyi
tatlibiranneo liyaveannesi_ önüne koyunca yemiyor mu benimkiside 1,5 yaşında böyle başında oturup kahvaltı yaptırınca yemiyordu önüne koyuyorum mutfağa bende bi yandan il yapıyorum hiç kendisine bakmıyorum o şekilde oynaya oynaya yiyor alıştı artık
ipekli liyaveannesi_ biz de öyleyiz emerse asla yemez bugün uyanınca emmek istedi önce anneanne gelecek mama yicez sonra dedim bekledi kahvaltısı bitince sözümde durup gidip emzirdim anladıkça daha kurallı olacak sanırım. 22 aylık bu arada. Gece boyu emiyor. 🤕
Ece__ liyaveannesi_ bence emmeyi şu an kesmeyin tabiki siz yine de en iyisini bilirsiniz kendi çocuğunuz için. Ancak geçici bir süreç olabilir. Benim kızım 1 yaşında ve kahvaltı asla yapmak istemiyordu. O kadar çok şey denedim ki. Şu an sürekli farklı tatlar deniyorum. Kahvaltı yapmaya başladı.mesela yumurtayı omlet şeklinde ya da haşlanmış olarak yemiyordu. Pankek yapıp içine koyuyorum ve her gün farklı pankek yapıyorum, mesela bir gün keçiboynuzu unlu oluyor bir gün balkabaklı vs.
liyaveannesi_ lceLady çok düşkün kesmeye de kıyamadım şuan ama zorluyorlar insanı zaten bütün gece emerler
Mistikestik lceLady 15 ay sütten kesmek için çok erken lütfen kendi yaptığınız yanlış kararları başkasına öğütlemeyin dinen ve tıppen bir bebeğin hakkıdır 24 aydır hatta bazı durumlarda bu ayı aşabilir sütten kesmek iştah için bir çözüm olsa etrafta meme emen bebek kalmazdı
lceLady Mistikestik Sizin öneriniz nedir??? Yemegi bıraksın emmeye devam mı etsin? Kocaman olmus cocuk artık. Ondan sonra pütürlü yiyecekler yiyemecek öğürmeye baslıyacak bebek gibimi beslensin. Hey allahım ya.
Mistikestik lceLady o çocuğun ağzına zorla tıkıştırıp alıştırmayın çalıştığınız besin anne sütünün bir damlası Bile etmez bebekler 2 yaşına kadar anne sütüyle toplar gücünü ve şuna inanın yiyen çocuk her türlü yer yemeyene hiç anne sütünü vermesen dahi yemez bu işin anne sütü ile alakalı olmadığını bilin ve lütfen zaruri olmadıkça hiçbir bebeyi memesinden ayırmayn anne sütü sadece bir beslenme değildir aynı zamanda çocuğu hayata güvenli bağlayan en önemli destektir manen de çocuk üzerinde büyük şifadır derince araştırıp öyle öğüt verin yoksa sizin kesip kesmediğinizle ilgilenmiyorum şu an
Aslicamm Mistikestik buna ben de katılıyorum çevremde gördüğüm sütten kesince de yemeye baslamiyo çocuklar yemeyen öyle de böyle de yemiyo maalesef
liyaveannesi_ Ece__ evet haklısınız bende değişik şeyler deniyim. Gerçi neler yaptım bu zsmsna kadar ağzına sürmedi