Zikzak Kızlar aranızda bu bisikleti alan var mı çocuğu için o kadar pahalı birşey almak istemiyorum diğer markalardan en uygunu bu fikir verirseniz sevinirim. (https://www.n11.com/urun/tcherchi-uc-tekerlekli-katlanabilir-bebek-bisikleti-7339431) 
Ogulcan Zikzak bence katlanabilir olması güzel biz globber aldık ama katlanmıyor bir yere giderken katlanmayonca zor oluyor
Zikzak evet dediğinize baktım zor oluyordur n11 de satılıyor bu yurt dışından gelecek güvenip alsam mı kararsızım bir yorum var bide sadece oda iyi yani
Zikzak Biz geçen yıl almıştık ama sattık bizim kız çok fazla binmiyor diye gayet kullanışlı çok ağır değil katlanır zaten sığıyor araba bagajına çift yönlü iyi bence alınabilir suan galiba indirimde bide