Herkese merhaba
Bebeğim 1 ay 21 günlük.
Neredeyse 10. Günden itibaren meme reddi yaşamıştık sağıp biberonla veriyordum. Bir iki haftadır uykuluyken ya da geceleri emiyor ve yatıyor . Ancak bu emmeler kimi zaman 5 dk kimi zaman 15-20 dk
Normalde acıkınca ağlayan bir bebek doyuyor mudur emin olamıyorum
Birde uzamış sarılığımız vardı daha yeni yeni 7 lere geriledi anne sütüne bağlanmıştı. İlk ay hep 2 saatte bir beslemeye dikkat ettik ama şimdi 2 saatte acıkmıyor bazen 2,5-3 saat bazen 1,5 saat . Hala uyandırmaya devam etmeli miyim kendinin kalkmasını beklemem lazım çok uyuyan bir bebek değil uyuyuca uykusu bölünmesin istiyırum bir yandan